lauantai 4. kesäkuuta 2016

Mr. Beanie & ♥KESÄLOMA♥


Hei! 

Vihdoin kesäloma alkoi!! Ihanaa! ♥ ヽ( ´ ∇ ` )ノ


Eilen halusin käydä vähän kuvaamassa Hadenia, jotta voisin postata jotain kesäloman alun kunniaksi. Muutamassa kuvassa esiintyy Inkan hattaramies Sean. ^-^ Viime postauksessa selitin Hadenin tarvitsevan ehdottomasti mustan paidan ja sellanen tuli yks päivä ommeltua. Ja Haden sai vihdoin pipon! c: Höpötän ehkä lisää lopussa, nyt shoottiin~








 Shoot: I will never fall



























Find Inka


















~~~

Onko teillä minkälaisia lomasuunnitelmia? :) Itse ajattelin tehdä kaikkea mahdollista kivaa, mitä vaan mieleen tulee ja rentoutua kunnolla. Nukkeiluun liittyviä suunnitelmiakin on paljon, niistä voin kertoa vähän myöhemmin kun asiat on ajankohtaisia. ^^

Minä ja nuket toivotetaan mahtavaa lomaa kaikille!!
 Ensi postaukseen~

6 kommenttia:

  1. Ihana postaus, sun taet on upeita *-* Mulla on kesä ihan täynnä kaikkea, kiitos kysymästä ja hyvää kesää sinnekkin!

    fearless-dolls.blogspot.fk

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! c: Sinihiuksinen pallopää tosin ei oo mun, mutta kiitos inkankin puolesta ^-^
      Hauska kuulla! Kiitoksia!

      Poista
  2. Haden on kyllä todella kaunis nukke :o Todella ihania poikia :3

    pullip-love.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Musiikki oli kiva ja sopi noihin kuviin!
    Näyttää siltä et mulla ois sininen paita vaikka mulla oli harmaa huppari mitä on tämä XD

    Haden on ihan ylijumala-ainesta en voi sille mitään et vieläkin kuvittelen sen sutena sorry not sorry (jonain päivänä sabotoin sun kuvatarinat.. sitä päivää odotellessa>:))

    Mutta joo hyvää kesää sulle ja nugeteille, tykkäsin täst shootista ihan liikaa. //taidan poistaa kaikki mun kuvat tolta reissulta koska nää oli niin söpöjä :):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee :D lol xd

      Nyt hämmennät mua. Mietin ehkä ens yön mitä teen sen kanssa, koska mmhhhh se idea tavallaan houkuttelee >< idk what to do

      Thank uu♥ Kiva että tykkäsit! Mut sulla on varmasti kyberihnui kuvii joten shhhut up ja postaa ne! ^-^

      Poista