keskiviikko 26. lokakuuta 2016

"The brightness of the sun will give me just enough"


Heloou  (─‿‿─)

Aluksi kuvanen Hidemistä ja Inkan Vanillasta *:・゚✧



Tän postauksen kuvia ottaessa ja nyt muutenkin mulla on ollut jostain syystä enemmän intoa nukkeilua kohtaan kuin vähään aikaan. Oon siitä ilonen, koska näyttää hyvältä kuvatarinoiden alottamisen kannalta. ^-^ Jes~ 

Mulla on just meneillään syysloma, mistä oon myös ilonen. Koulu tuntuu välillä niin rankalta vaikkei se oikeesti ees oo niin kamalaa. Ensilumi satoi täällä eilen ja tuli sellanen tunne että talvi saattakin olla ihan kiva asia, vaikka oon sitä harmitellut. Voisin alkaa tehdä pallokalasille talvivaatteita. :D Ne kyllä tarvis sellasia. Tosin seuraavissa kuvissa olevan takin tein niille vähän aikaa sitten ja kai se menee leikisti talvitakistakin. ^^' Mutta lopetan turhan pölinän nyt ja päästän teidät kuvien pariin ~

































Toivottavasti piditte c:
heiheii



4 kommenttia:

  1. en kestä noi kuvat mis se makoilee maassa ja kattoo taivaalle kt vibes 6/5 :OOOO
    ja toi sen katse viimeses kuvas en malta oottaa et alotat kuvatarinan!

    Hidemi on vaan niiiiiin ihana JA SEN KAMPAUS ON KANS! bye oot liian taitava

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustaki ne oli ehk kivoimmat kuvat mut aaaa kiittii♥♥
      Mäkää en malta oottaa et alotan kuvatarinat XD kiva jos tykkäät kampauksest!
      ja pfft shut upp xd

      Poista
  2. Oii, söpöjä kuvia^^
    ~Wilma
    beautyofbeingsmall.blogspot.fi

    VastaaPoista