sunnuntai 14. tammikuuta 2018

uusia tuulia


 






















Moikka! Jätin höpötykset tällä kertaa postauksen loppuun.

Mitä mieltä ootte Sooleawan, Williamin ja Luciferin uusista lookeista? ^-^

Pitkän tuskailun jälkeen Sooleawa sai itsensä näköisen peruukin, ja oon hirveen tykästynyt siihen.♥ Oon tosi ilonen, että vihdoinkin neiti on valmis ja inspiroiva! Williamille piti tulla erilaiset silmät, mutta en pitänytkään niistä jotka sille olin hankkinut, joten se saikin nää siniset Inkalta. Inka oli muuten tänään mukana kuvaisreissulla, eläinten polkuja pitkin oli hauska mennä. :D Luciferista tuli aika sulonen tolla leijonanharjasperuukilla ja saman sävyn silmillä. ^-^

Kiitos jos kommentoitte! ♥

5 kommenttia:

  1. Tosi hienoja kuvia! Liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista
  2. Oon tosi innostunut uusista peruukeista, niin nättejä ja sopivat tosi hyvin omistajilleen. Sooleawa näyttää ihan joltakin tämän maailman toisella puolella asuvalta jumalattarelta tai haltialta, niin taianomaisen ja kauniin näköinen tämä uudempi look. Aivan ihana <3 Tuo asu korostaa mielikuvaa entisestään.

    Ja Lucifer on niin söpö! Olen hivenen hulluna Isuleihin, ja tuo punainen tukka pukee poikaa kieltämättä ihan älyttömän hyvin. ^^ Williamkin on oikein komeana. Varsinkin alun kuvat olivat upeita, ihanat taustavärit. Tuo ihan viimeinen Sooleawa-kuva on kuitenkin ykkössuosikkini, se on jotenkin kertakaikkisen esteettinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kehuista ja pitkästä kommentista!♥ Kiva kuulla, että tykkäät!
      Sooleawan on tarkoituskin olla aika lailla noiden kuvailujen mukainen, joten kiva kuulla et oon onnistunut jossain. ^^

      Poista
    2. mitä peppua mun kommentti poistu ja olin kirjottanu jotai kymmenen rivii no mikäs siin kirjotan uusiks .__.

      tykkään hirmusti kaikkien palleroiden uusist lookeist! Ja musiikki teki tästä jotenki piristävän postauksen. :D Ensinnäkin, Williamin kuvat oli i.h.a.n.i.a. Peltoniittypaikassa kuvatuissa oli ihanat sävyt ja ne oli sen vuoks kivan tunnelmallisia. noissa retkeilykuvauskerran kuvissa taas sen silmät korostuu ihanasti!
      Ja Lucifer näyttää ihan hirmu söpöltä sen leijonanharjaksessa ja se sopii sille tosi superhyvin vaik välil epäiletki!! ;) also sen nahkatakki on niin sulonen aws

      sOOleawa taas näyttää ihan jumalattarelta (8)) Se on tosi kaunis ja herkän näkönen ja sen uus peruukki jotenki korottaa tän siitä säteilevän fiiliksen potenssiin miljoona.

      tuli vaa huono omatunto ku en oo jaksanu hämyillä blogimaailmas myh ;__; OOt niin taitava kuvaa ja sun nuket inspiroi mua hirveesti, en tiiä miks aina vetäydyn bloggerista.

      Poista