maanantai 11. helmikuuta 2019

vielä yksi yllätys



























Tässä vihdoin ja viimein Nick!

Hän kotiutui jo viime toukokuussa ja on joutunut odottamaan melkoisen pitkään ensiesiintymistään. Koska oli olevinaan niin vaikeeta tehdä sille housut... oon säälittävä :') Mutta siis, Nick on malliltaan Taeyang Alberic, joka on ollut mun grail hyvin hyvin pitkään. Tuntuu vieläkin oudolta, että se on nyt vihdoin kotona.


Update sodasta ompelukoneen kanssa:

Monien tuntien taisteluiden ja ammattiavun (Ainon) päätelmien perusteella en voi tehdä ton koneen ongelmille itse mitään, nyyhkis. Pahainen kone täytyy todennäköisesti viedä korjaukseen. Ompelen siis taas käsin, mutta yritän suhtautua siihen positiivisesti. Oon saanutkin tehtyä pari vaatetta ja oon siitä hyvin iloinen. ^^ En malta oottaa, että kaikilla mun nukeilla on niille sopivat vaatteet.



Btw Nickin kengät on lainattu Inkalta, pitäis etsiä jostain samanlaiset itellekin.





Hei hei! Nähdään Lilon synttäripostauksessa ensi sunnuntaina! ;)




2 kommenttia:

  1. NICK ON NIIN UPEE!
    Sen silmät on jotenki tosi nätit :) Mäki oon hyvin ilonen et sul on se vihdoinki! En malta oottaa kaikkia niitä miljardeja postauksia mis saan nähä sitä. Ja sen pöksyt on vallan upeeeeeeet 8) Toi musiikki oli piristävä ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää kiitos ❤ 8DD
      Kiva jos ootat sitä, mäki ootan et saan sille viel lisää kuteita ´u´

      Poista