maanantai 2. maaliskuuta 2020

ystäviä





Heippa 。• ᵕ •。 ❤

Nyt on sit uusi elämä aloitettu. Tää on ollu mun ensimmäinen kokonainen päivä omassa kodissa. Tuntuu kummalliselta olla hiljasessa ympäristössä, jossa ei tapahdu mitään muuta kun mitä mä laitan tapahtumaan. Ihana rauhallisuus. ^-^

En oo tosin yksin, koska mukaanhan lähti rakkahin ystäväni Topi-kissa. En tiedä osaisinko ees olla yksin, koska en muista millon oisin viimeks ollu asunnossa, jossa ei ois ihmisiä tai eläimiä. Kaikkialla on aina kissoja. <3 Topi on ollu kauheen reipas. Meillä tulee olee mukavaa kahdestaan. :>

Eilen, muuttopäivän aamuna, heräsin aikasin ja ehdin ottaa mun nukeista haaveilemani ryhmäkuvan! Se tuntu tärkeeltä päätökseltä mun elämälle entisessä kodissa ja oon ilonen että se vastoin odotuksia onnistui. ( ˊᵕˋ )

Tässä siis ensimmäinen kunnon ryhmäkuva mun rakkaasta poppoosta!








3 kommenttia:

  1. Ihana ryhmäkuva!! 💛 Rakastan sun poppoota niin paljon ^^

    Also paljon tsemppiä yksinasumiseen nyt vielä tätäkin kautta!

    VastaaPoista
  2. Nyt mua rupes taas harmittaa et lähen huomen pois :C Otan topin mukaa ni sun on raahauduttava perässä! Ihana ryhmis ihanist palleroist! Täst tulee vaa ihan itku olo (‿ˠ‿)

    VastaaPoista