keskiviikko 6. toukokuuta 2020

t o u k o k u u ❤



kattokaa ekat 10 sekuntia!


Jyri on mun idoli ❤



~ dinoAuRu!! ~








Heii kamut!

Oon kauheen onnellinen just nyt! On mahtavin aika vuodesta kun ensimmäiset silmut syntyy ja on niin lämmin ja innostava tunnelma! Mun into nukkeja kohtaan on suuri! Osasyy tähän on se, että Inka on majaillut mun luona viikon ja ollaan kuvattu yhdessä ja höpötelty nukeista. Oon varmaan joka päivä sanonut, että nukkeilu on kyllä maailman paras harrastus. ❤

Tässä postauksessa esiintyy ensimmäistä kertaa Naava, se mun Pere Noel. ^-^ Laitoin sen synttäripäivänä valmiiksi, oli ihana lahja itelleni! :>

Rakastan tätä postausta, toivottavasti tekin pidätte siitä! ෆ╹ .̮ ╹ෆ







~ Luonnolle, jota rakastan ~












Tosca! ❤




























7 kommenttia:

  1. Korppi on vaan hienoin tae!( ♥ ͜ʖ ♥ ) Oot saanu kuvattuu luonnon ja kaikki pikku pallopäät siellä niin kauniisti! :o Naavan kustomit sopii sille niiiin hyvin ja Ciara näyttää ihanan lempeelt etenki noissa mis sil on simmut kii! Tää musiikkivalinta oli taas nii nappii et huh <3
    JA DINOAURU!(^◡^ )

    VastaaPoista
  2. Naava on niin upea!!
    Muutenkin ihan hirmuisen kauniita kuvia, aurinko on kyllä parasta just nyt.
    Nautin tän postauksen katsomisesta tosi paljon, ihanan pehmeä tunnelma <3

    VastaaPoista
  3. Tää postaus on niin uskomattoman ilahduttava, ää <3 Sun oma inspi kyllä suorastaan huokuu näistä kuvista! Ihanaa, että kevät on innostanut ja nukkeinspi on katossaan 💛 Makes me happy too!

    Nää kuvat on kyllä kauheen ihania kaikki! Ja köh, tuotanoin... Korppi... (Yritän olla tekemättä tästä Korpinylistyskommenttia MUTTA KUN) Joo, Korppi se vaan jaksaa onnellistuttaa mua olemassaolollaan. Se on ihan uskomaton. Tässä kuvasarjassa se tuntuu olevan ihan elementissään tuolla metsässä siipiystäväisensä kanssa!

    Muutkin nuket toki edustavat kovin <3 Naava se vaan on kaunis! Sen koko look miellyttää silmää ^^ Pehmeä ja suloinen pieni! Ja bruheista en nyt edes aloita, he ovat aina majesteettisia!

    Kiva postaus kaiken kaikkiaan 💛

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun sun kommentit aina saa mut niin iloseks! Ihanaa että mun suuri into välittyy näistä ja piristää suakin!! ❤〜٩(^▿^)۶〜❤ Suuri kiitos näistä kehuista!

      Ihanaa aurinkoista kevättä sulle! ☀

      Poista
  4. Ihana postaus!! 💕 (Oon niin kateellinen noista sun Bloody Red hoodeista, vitsit kun haluisin joskus itellekki :'D ❤️)

    VastaaPoista