keskiviikko 7. huhtikuuta 2021

mun muruja

 

 Moi kamut!

Mua ei oo hetkeen täällä blogissa näkynyt, pieni anteeksipyyntö tähän. Oon kyllä kuvannut nukkeja aina välillä, ja tähän postaukseen kasasin kaikki tän vuoden kuvat. Tuntuu kivalta nähdä ne isoina, Instagramissa ei oikeen kuvat tuu oikeuksiinsa. Tässä lempparibiisejä kuunnellessa ja noita omia kuvia selaillessa tuli vähän herkistynyt olo. Mun nuket on niin rakkaita mulle, ja tuntuu etten muista sitä kovin usein. :c Laitoin tähän alle biisin, jota nyt kuuntelen. Ehkä se auttaa välittämään tätä fiilistä sinne. ^-^

 

 

 
 
































 
 
 Kertokaa ihmeessä teiän nukkekuulumisia ja millasissa fiiliksissä kevät etenee! c:

Heippu ~
 

2 kommenttia:

  1. Oon väärällä käyttäjällä, mutta ei anneta sen haitata x) Ensinnäkin aivan ihanaa nähdä sua taas täällä blogimaailmassa, hei vaan! <3 Näissä kuvissa näkee niin hauskasti vuodenaikojen vaihtumisen. Mukavaa, että postasit ne tässä järjestyksessä. Sulla oli tänä talvena tosi ihania ja innostavia kuvia, mielellään katselen niitä täälläkin! Voi tuota Naavan huurrekuvaa, Naava on niin sulonen ja edelleen best Pere Noel in existense :< Hidemin talvikuvaa ihastelen myös kovasti, sitä ei ollakaan taidettu nähdä aiemmin missään! Mitkä värit, vau!

    Valhallan kuvista saa niin paljon riemua! Ihanan valoisia ja kirkkaita kuvia. Ja Valhalla on niin söpö! Nuo neidon kasvikuvat kuuluu ihan mun suosikkeihin sulta ^^

    Kiva nähdä sua taas täällä :> Nuket on ihania, keep loving them toveri <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina niin hymyilyttää ku luen sun kommentteja. Kiitos kaikesta piristämisestä! UuU ❤ Mahtijuttu et tykkäsit tästä postauksesta! En juu tosiaan koskaan julkaissut Hidemin talviseikkailukuvaa missään, jotenkin en vaan fiilannut ton kuvan värejä sit kuitenkaan. Vaikka nyt ne on musta ihan hauskat. Kirottu Instagram-feedin muka eStEEtTisENä pitäminen. (ง︡'-'︠)ง Iso kiitos taas Naavan puolesta!! Oon niin otettu kun sanot noin. :c <3 Ja hauskaa et Valhallan kasvikuvat yltää sun lemppareihin! Kaikki kunnia tädin amppelille hahah

      I will! ❤

      Poista