maanantai 22. helmikuuta 2016

Winter you can go away now~













Hei taas ^-^ Mitä teille kuuluu? 

Höpöttelen lopussa jos jotain tulee mieleen.









































































En tiiä miks, mutta tykkään tosta löysästä ja kummallisesta hupparista tosi paljon. c: Idk huomaako sitä, mutta oon muokannu hieman noita kuvia (kerrankin, oon ollu aina nii laiskimus etten oo jaksanu). 

Uhmasin pientä lumisadetta ja päädyin hieman tavallista kaukaisempaan metsään kuvailemaan. Oli kivaa, meen kyllä uudestaankin. ^^ En voi olla miettimättä miten paljon kivempaa kesällä on kuvata, toivottavasti kevät alkais kohta tulla. 

No mutta, eipä mulla muuta. 
Hei hei!

9 kommenttia:

  1. oi kuinka söpöjä kuvia ♥ hehe mäkin tykkäilen tosta hupparista :D

    VastaaPoista
  2. Kauniita kuvia, näissä on ihanan rauhallinen värimaailma. ♥ Tuo huppari on todella suloinen! :D

    VastaaPoista
  3. ihana huppari, se kiinnittää mun huomion kaikissa näissä kuvissa :D sopii hidemille kyllä hyvin! ♥

    Ihania kuvia, Hidemi on niin sulonen pieni pallero. n__n Nää taustat ja musiikki oli plussaa ^^

    seuraavaa postausta odotellen.. c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitti! :> hidemi ja minä kiitetään kovasti♥

      Poista
  4. Mahtavia kuvia ja todella ihana blogi♥ Oli kyllä pakko liittyä♥♥♥

    VastaaPoista
  5. Mahtavia kuvia ja todella ihana blogi♥ Oli kyllä pakko liittyä♥♥♥

    VastaaPoista