lauantai 30. heinäkuuta 2016

Olin reippailijahemuli



Iltaa o-o (ehkä pitäis sanoa yötä kellonajan huomioon ottaen)

Tää postaus pitää sisällään muutaman kuvan, jotka oon ottanu viikon sisään. Halusin ehtiä tekemään postauksen ennen kuun vaihtumista ja nyt onnistuin.☺

Tänään tein harjoitus-kuvatarinan, koska halusin harjotella niitten tekemistä ennen kun varsinaisesti alotan (toivotaan että pian!). Aluksi yritin metsässä, mutta siellä ei onnistunut kyllä yhtään mikään ja sain 666 hyttysenpuremaa ja halusin kuolla mutta sitten reipastuin ja kuvasin sisällä (12 aikaan yöllä) pienen kuvatarinanpätkän. Saatan ehkä tuhannen vuoden päästä julkaista sen. ^^ 

Oisko kukaan kiinnostunut jos oikeesti alottaisinkin kuvatarinoiden tekemisen? c: 

No mutta kuviin ~





 köh piti puhdistaa toi kitara pölyvuoresta ennen kuvaamista, en oo kovin aktiivisesti soitellut ^^''























Jep, siinä ne oli. Ei kovin suurta läjää kuvia tällä kertaa, mutta kunhan nyt postasin jotain. Hei hei ensi kertaan!
ヽ(‘ ∇‘ )ノ

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ♥
    Toi Lilokuva on hellyyttävä ja viimenen kuva Hidemistä on niiiin sulonen ;__;

    Ja oon kiinnostunut, toivottavasti alotat pian kuvatarinan! ^^

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia :3 Todellakin haluan lukea kuvatarinoitasi. Minulla on vähän se ongelma kun haluaisin tehdä jotain kuvatarinoita, mutta sitten en vain osaa tai jaksa :D Ei taida olla ihan mun juttu.
    Mutta ehdottomasti luen kuvatarinoitasi jos niitä tänne julkaiset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! c: Tosi kiva kuulla! Jos kiinnostut kovasti niiden tekemisestä niin ainahan voi yrittää jotain vaikka harjoitusmielessä kuvailla, ja harjotus tekee mestarin. ^-^

      Poista
  3. Kivoja kuvia♡
    Minäkin todellakin haluan lukea kuvatarinoitasi kovasti^^
    Hidemi (?) on todella ihana, itse olen harkinnut Pullip Yurin ostoa kauan:3
    Postaathan taas pian!
    ~Wilma
    beautyofbeingsmall.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Oon ilonen että tiedossa olis muutama lukija, motivoi heti enemmän alkaa toteuttaa niitä suunnitelmia. ^^
      Kiva että tykkäät ♥ Yuri on kiva malli. ^u^
      Postaan kyllä! c:

      Poista