tiistai 9. elokuuta 2016

"May the odds be ever in your favor"



Hei taas~






Miten teillä menee? Mulla alkaa huomenna koulu, apua. Halusin tehdä kesäloman viimeisen postauksen nyt, vaikka tuntuukin aika haikeelta. Pari viikkoa oon miettiny koulun alkamista ja yrittänyt totutella ajatukseen, mutta silti tuntuu oudolta että tää lomailu alkaa olla ohi ja koulu-elämä alkaa. 




Current mood:



Toisaalta koulun alkamisessa on hyviäkin puolia. Lomalla nukkeilu tuntuu välillä (ainakin mun kohdalla) hieman pakolta, koska aina ajattelee että kesällä on niiin paljon aikaa tehdä kaikkea ja tottakai postaan melkein joka päivä ja niin edelleen. Tää harrastus on itseasiassa mun mielestä kivempaa arkena, koska tää on vähän kuin pakokeino kaikesta koulutyöstä, eikä se mitä "pitäis" saada tehtyä. En siis usko että ainakaan postaustahti hidastuu, varsinkin kun niitä kuvatarinoita oon sunnitellut jossain vaiheessa aloittavani. ^-^ 

Kävin vikan lomapäivän kunniaksi kuvailemassa Liloa. Oli varmaan koko kesän tuulisin päivä, joten pahoittelen joitain kuvissa näkyviä hiusvammauksia (toivon ettei ne olis kovin huomattavia ^^'). 







































 tää kuva näyttää jotenki tosi tyhmältä mutta tulkoon mukaan koska nuuh nuuh ●ᴥ●




 Ja loppuun tarkennukseltaan "todella onnistuneeseen" kuvaan, jossa näkyy mun hiusten latvat. :D Nyt ne tosin on liilat, värjäsin just äsken. ^^ Olkaa hyvät infosta. 
Nii en oo värjänny koko hiuksia, vaan sunnilleen puolesta välistä





Hyvää yötä (tai päivää jos luette päivällä) ❤ 

Nähdään ensi postauksessa!

6 kommenttia:

  1. Todella kauniita kuvia, meilläkin oli eilen kovin tuulista.
    mua vähän raivostutti kun menin ottamaan kuvaa yhteen kuvakilpailuun :D
    Mulla alkaa koulu vasta 15 päivä, ja oikeastaan odotan sitä :D Juu mutta sun blogi on vaan todella täydellinen!

    angelspullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuuli on kyllä hankala kaveri kun yrittää kuvata ^^'
      Toivottavasti viihdyt koulussa. :)
      Ja kiitos paljon ! ♥

      Poista
  2. Hih, tuuli vaivas muakin eilen, kuvasin vielä siimakuvia, hehh:D
    Mullakin alkaa huomenna koulu^^
    Ihania kuvia oot taas ottanu ja sun nuket on muutenkin tosi söpöjä♡

    Kurkkaathan?
    beautyofbeingsmall.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah en tiiä jaksaisinko ite siimakuvia, varsinkaan tuulessa. ^^
      Kiitoos♥ kiva jos tykkäät!

      Poista
  3. Oo sun hiukset näyttää tos kuvassa ihanilta 8)
    joo asiaan.. Toi taivasta vasten otettu kuva Lilon kädestä ja apilasta on ihana, sen tausta on niin nätti.. ♥

    Kaikki kuvat oli tosi sulosia, tyhmä avaruusolio on niin perfperf! ,__,
    Ainii ja oon täysin samaa mieltä! Arkena nukkeilu jotenkin tuntuu vapaammalta ku lomalla jollon aattelee helposti että se on ehkä tavallaan taakka harteilla. ._.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ihana tarkennus, kadun koko kuvan laittoa se pilaa jotenki koko postauksen laadun hmm xd
      Lol kiva jos tykkäät ^-^ oli vaikeeta saada se pitelemään sitä~
      Thank uu♥ Piristää kuulla koska Lilo tuottaa eniten mulle päänvaivaa ku en oo varma oisko se pitkä peruukki silti kivempi.. :P
      Nii toivon et saan kuvailtuu ehkä enemmän nyt syksyllä kun mitä kesällä. ^^

      Poista