sunnuntai 16. toukokuuta 2021

my heart never yearns for another guy

 

Hyvää päivää lukijaiset!

On 16. toukokuuta eli Nickin synttärit! Sen kunniaksi luvassa on kuvia pojusta. Tänään on myös mun onnenpäivä, suurilta osin juuri Nickin takia. Olin niin onnellinen kun se tuli kotiin kolme vuotta sitten. c: Sen lisäksi, että Alberic on mun grail, Nickin hahmo on aivan ihana. Oli mahtavaa yhdistää tärkeä hahmo rakastamaansa malliin. ฅ^•ﻌ•^ฅ Nick on mun pieni aurinko. ☀

 

 




















Hyvää synttäriä poju

4 kommenttia:

  1. Toi eka kuvauspaikka on NIIIN ihana!! Onneks menitte sinne, tuli tosi upeita kuvia <3 Nick sopii niin hienosti ympäristöönsä. Tällaset aurinkopojat on kyllä aina ihan parhaita, makes me happy et sulla on sun pieni Nickersson :c <3 Ikusesti yks mun lempipojuista koskaan! (Also miten nii se on jo 3v, ei mahdu mun päähän, mul on sellanen olo et vastahan se sulle tuli ;-;)

    Ihana kun postailet! Onnee viel synttäripojuselle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saranen! ❤ Siis Aulanko on meiän lempipaikka ja oon jo pitkää halunnu kuvata tuol paviljongis nukkee! Nyt sit vihdoin toteutu 8) Aurinkopojille kaikki rakkaus :c Ne on TÄRKEITÄ! Ja siis... en ymmärrä miten vuodet vaa vierähtelee, niinku anteeks tässä ei pysy mukana XD

      Poista
  2. Toi eka kuva on ihan sairaan hiano!!
    Nick näyttää oikeest ihan miniversiolta ;-; äääh, vauvau!!

    Toiseks lemppariks pääs toi ensimmäinen lähikuva hänen nassustaan, näyttää niin händsomelt)): miksen oo ennen ees tajunnut kuin nätti hän on!

    Unohan aina et sulla on blogi vaikka käynkin sitä aina vilkasemassa kun mainostelet >∆< ! Voi ei

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa kiva et tykkäät! X) Sanoin iskälle et haluun Nickille tollaset kengät ku sillä on ja sit kekattii et pitää saada kuva isoista ja pienistä kengistä (ja niien kantajista)! 8)

      Siis Alberic on the most beautiful pieni kakkapää ❤ Ihana ku tykkäilet!! c:

      Oon ollu aika hiljanen (ööh enemmänki 99,9% kuollu) blogimaailmassa ni en yhtää ihmettele. On täytyny kasailla ajatuksia kaikesta ja pitää täältä enemmän tai vähemmän harkittua taukoa, ja nyt alkaa taas blogi-into leijua korkeemmalla! ^-^ En oo lukenu juuri ollenkaa muiden blogeja (vähän ansaitsen kyllä ruoskintaa) mut näyttäs muuttunee elämä sen verran valosammaks et nyt alkaa blogitkin oikeesti kiinnostaa. ❤

      Poista